چمن مصنوعی مانا چمن
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

به دلیل تغییر ساختار ساختمان‌های امروزی و نبود فضا برای ایجاد باغ و باغچه در محل زندگی، می‌توان به کمک ایده‌های نوین مانند چمن مصنوعی به محیط زندگی خود رنگی تازه ببخشیم. با استفاده از چمن مصنوعی می‌توانید از فضای تراس و بالکن به‌صورت بهینه استفاده نموده و محیطی دلنشین را برای دورهمی های خانوادگی فراهم‌ سازید. یکی از زیباترین مصارف چمن مصنوعی، در کنار استخرها می باشد که منظره ای بهشتی و چشم نواز به محیط می بخشد. چمن مصنوعی بر اثر حضور دائمی آب هیچ گونه آسیبی نمی بیند و فقط باید نظافت آن را در بهترین شرایط نگه داشت.

از مهم‌ترین مسائلی که زمان طراحی مهدکودک یا محیط بازی کودکان با آن روبه‌رو هستیم زیباسازی در کنار امنیت آن است. نصب چمن مصنوعی در فضای بازی بچه‌ها علاوه بر سرسبزی، به دلیل بافت نرمی که دارد مانع از آسیب‌ دیدن اندام کودکان می شود. چمن مصنوعی از نظر بهداشتی نیز کاملا مورد تایید سازمان های معتبر جهانی بوده و هیچ گونه تهدیدی برای سلامتی انسان و دیگر موجودات زنده محسوب نمی شوند.

زندگی شهرنشینی و افزایش وسعت و جمعیت شهرها با شتاب فراوان در حال گسترش است و انسان‌ها هر چه بیشتر از طبیعت دور می‌شوند؛ اما تمایل آن‌ها به طبیعت از بین نرفته و همواره مجذوب آن هستند. .نصب چمن مصنوعی در اماکنی که امکان کاشت و نگهداری از چمن طبیعی وجود ندارد، گوشه کوچکی از چهره سبز طبیعت را میهمان دیدگان ما می کند نصب چمن مصنوعی در محوطه نمایشگاه خودروهای مرسدس بنز نصب چمن مصنوعی در محوطه نمایشگاه خودروهای مرسدس بنز بسیاری از مراکز خرید، پاساژها، بازارچه ها و ساختمان های تجاری می توانند در بخش های مختلف درونی و بیرونی خود چمن مصنوعی نصب کنند و مناظر بدیعی را برای کاسبان و مشتریان فراهم آورند.

گر قصد استفاده از چمن مصنوعی مانا چمن در فضای باز را دارید، بهتر است زمین مورد نظر دارای توانایی زهکشی و تخلیه آب باشد. این ویژگی به دو شکل کلی حاصل می شود: ایجاد شیب در سطح ساخته شده با مصالح سخت ایجاد نفوذ پذیری در سطح ساخته شده با مصالح نرم در روش اول، اگر قصد کفسازی با مصالحی همچون آسفالت، بتون، سنگ فرش، موزاییک، سرامیک، آجر سفالی، چوب، فلز، پلاستیک، شیشه و… را دارید، باید سطح مورد نظر را با شیب حدود نیم درصد به یک جهت خاص اجرا کنید تا آب بتواند در آن جهت به شکل افقی حرکت نموده و خارج شود.





:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: